GRATIS VERZENDING OP ALLE PRODUCTEN!

Veelgestelde vragen

  • Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Om de prijzen van onze producten voor jou zo laag mogelijk te houden laten wij de producten direct via de fabrikant of leverancier bij je bezorgen. Hierdoor kan het zijn dat het verzendproces iets langer duurt dan je gewend bent.

Het duurt ongeveer een werkdag of 2 voordat jouw bestelling succesvol is verwerkt.

De gemiddelde levertijd bedraagt in Nederland en België ongeveer 14-21 werkdagen. 

  • De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling een vertraging oploopt. 

Heb je 3 dagen na de levertijd nog steeds niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

  • Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij ons hoef je nooit verzendkosten te betalen!

  • Ik heb een factuur van de douane ontvangen, wat nu?

Wij betalen deze factuur voor je. Hiervoor kun je een aanvraag doen.

Door de Europese wetgeving gelden er op sommige bestellingen nog additionele kosten. Deze kosten worden helaas aan jou doorgerekend. Het goede nieuws is dat wij deze voor je willen betalen!

Mocht je een aanslag ontvangen dan verzoeken wij je een foto van de aanslag naar ons te mailen met als onderwerp “restitutie aanvraag aanslag bestelling”. Wij vragen je hierbij om duidelijk jouw IBAN rekeningnummer te vermelden. Na ontvangst van jouw aanvraag zullen wij het bedrag van de aanslag zo snel mogelijk terugstorten. Het kan tot 30 dagen duren voordat het bedrag is overgemaakt.

  • Ik mis een aantal producten, hoe kan dat?

Sommige bestellingen worden in aparte pakketten bezorgd vanwege een gewichtslimiet. Maak je vooral geen zorgen, jouw bestelling is onderweg.

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

  • Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen? 

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dit geval vragen wij jou meteen contact op te nemen met onze klantenservice. Ook is het noodzakelijk foto’s mee te sturen van de klacht. (Let op! Stuur het item nog niet retour, zonder foto kunnen wij helaas geen passende oplossing voor je zoeken.) Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou de beste oplossing.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat kan! Om jouw product te retourneren, dien je het retourformulier aan te vragen via info@reliez.nl. 

Meer vragen? Kijk naar ons retourbeleid of mail naar:
Info@reliez.nl

 

 

Altijd gratis verzending!
24/7 Klantenservice
Veilig online betalen
Niet goed? Geld terug