GRATIS VERZENDING OP ALLE PRODUCTEN!

Retourbeleid

Je kunt bij ons jouw producten tot 14 dagen na ontvangst retour sturen, hiervoor hoef je overigens geen reden te hebben. Als de 14 dagen verstreken zijn kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet jouw artikel onbeschadigd zijn. Ook dient het product zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. De originele verpakking mag zijn geopend maar alleen als dat nodig was te beoordelen of het product gewenst was of werkte.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van teruggave. Bederfelijke goederen zoals voedsel, echte bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Andere niet-retourneerbare producten en artikelen

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Items zoals bikini's en ondergoed (slips en bh's)
  • Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om je retour te voltooien, hebben we een kwitantie of een aankoopbewijs nodig.

Retourneren 
Om je product te retourneren, dien je het retourformulier aan te vragen via info@reliez.nl. Als je het retourformulier hebt ontvangen, kan je meer gedetailleerde informatie lezen over het retourneren van onze producten. 

! Per geretourneerd product wordt er €14,95 in rekening gebracht !

Jij bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van jouw artikel, deze kosten kunnen variëren. Retourneer daarom altijd jouw product met track and trace!
Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van het retourneren van het totaal in mindering gebracht. 
Als je een artikel of artikelen retour stuurt met een waarde hoger dan €50,- raden we aan om een ​​verzending met aankoopverzekering te gebruiken. We kunnen niet garanderen dat we jouw geretourneerde artikel zullen ontvangen.
Retourneren stappenplan
  • Stap 1: Vraag het retourformulier aan via info@reliez.nl. Vul het retourformulier in.
  • Stap 2: Stuur jouw bestelling op.
    Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track- en Trace code. 
  • Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op jouw rekening.
    Als wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen weer op jouw bankrekening staat.

Restituties (indien van toepassing)
Zodra jouw retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van een goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.

Als jouw restitutie is goedgekeurd, wordt jouw teruggave verwerkt en wordt binnen 30 dagen automatisch een tegoed toegepast op jouw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening of creditcard afschrift. Het kan soms een tijdje duren voordat de restitutie zichtbaar is aan uw kant.

Heb je dit allemaal gedaan, maar is de terugbetaling niet ontvangen? Dan verzoeken we je om contact op te nemen via info@reliez.nl.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing).

Boeken met duidelijke tekenen van gebruik. CD, DVD, VHS-tape, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die zijn geopend.

Geschenken of cadeaus
Als het artikel als cadeau, geschenk of gift was gemarkeerd bij de aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden en je bent niet tevreden dan kun je in het uiterste geval een cadeaubon ontvangen als restitutie. 

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de schenker de bestelling naar zichzelf had verzonden om je later te geven, sturen we een teruggave naar de schenker en zal hij je moeten informeren over de retournering.

Altijd gratis verzending!
24/7 Klantenservice
Veilig online betalen
Niet goed? Geld terug