GRATIS VERZENDING OP ALLE PRODUCTEN!

Bestelling en levering

Hoe werkt de levering?
Wij doen zaken met fabrikanten en leveranciers van over de hele wereld. Dit doen wij om zo uniek mogelijk te zijn in een wereld waar er door veel online winkels dezelfde producten worden aangeboden. Niet alleen zijn we op zoek naar de meest unieke producten, wij willen jou deze producten natuurlijk ook tegen de scherpste prijzen kunnen aanbieden.

Om dit te bereiken zijn we een creatieve richting ingeslagen en hebben zo fabrikanten en leveranciers gevonden die in een ander continent werken. Het kan dus zijn dat jouw producten uit landen uit het verre oosten komen. Al onze producten worden door verschillende pakketdiensten aangeboden zoals o.a. DHL, TNT en UPS.

Hoe lang duurt de levering?
Om de prijzen van onze originele producten voor jou zo laag mogelijk te houden laten wij de producten direct via de fabrikant of leverancier bij je bezorgen. Hierdoor kan het zijn dat het verzendproces iets langer duurt dan je gewend bent.

Het duurt ongeveer een werkdag of 2 voordat je bestelling succesvol is verwerkt. De gemiddelde levertijd bedraagt in Nederland en België ongeveer 14-21 werkdagen. 

Wat als jouw product er nog niet is?
Mocht het product er na de aangegeven periode nog niet zijn, dan kan het zijn dat er wat vertraging is opgelopen. Maak je vooral geen zorgen, jouw pakketje is onderweg! We zijn constant bezig met het ontwikkelen van onze infrastructuur en samenwerkingen met onze fabrikanten en leveranciers. Wij verzoeken jou hierom vriendelijk om geduld.

Hoeveel kost de verzending?
Bij ons betaal je nooit verzendkosten! Wij staan voor onze producten en nemen de verzending voor eigen rekening. We willen onze klanten de beste producten voor de beste prijs kunnen aanbieden.

Bestelling volgen
Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst, kun je na een aantal werkdagen jouw bestelling volgen. Klik hier om jouw bestelling te volgen.

Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over jouw bestelling? De kans is aanwezig dat je niet de eerste bent met deze vraag. Wij verzoeken je om daarom even een kijkje te nemen op de pagina veelgestelde vragen, misschien staat jouw vraag er tussen.  

BELANGRIJKE INFORMATIE

Door de Europese wetgeving gelden er op sommige bestellingen nog additionele kosten. Deze kosten worden helaas aan jou doorgerekend.

Het goede nieuws is dat wij deze voor je willen betalen!

Mocht je een aanslag ontvangen dan verzoeken wij je een foto van de aanslag naar ons te mailen met als onderwerp “restitutie aanvraag aanslag bestelling”. Wij vragen je hierbij om duidelijk je IBAN rekeningnummer te vermelden. Na ontvangst van jouw aanvraag zullen wij het bedrag van de aanslag zo snel mogelijk terugstorten. Het kan tot 30 dagen duren voordat het bedrag is overgemaakt.

Je kunt een e-mail sturen naar: info@reliez.nl

Altijd gratis verzending!
24/7 Klantenservice
Veilig online betalen
Niet goed? Geld terug